Black Ops Cold War: All Post Launch Content (Nuketown, Gunfight, Season 1)

2020-ж., 5-ноя.
113 809 Көрүүлөр

Today Treyarch dropped a bomb and revealed all the post launch content coming to Call of Duty Black Ops Cold War . This includes Nuketown 84, Gunfight and everything in Season 1 of Black Ops Cold War. Hope you enjoy!

Twitch: www.twitch.tv/inkslasher



Twitter: twitter.com/inkslasher
Instagram: instagram.com/inkslasheryt/
Let's Play Channel: kgworld.info
Discord: discord.gg/f7s7Ttf
Use Code "ink" at checkout for %10 off!
Kontrol Freek Link: www.kontrolfreek.com/?a_aid=ink

Жорумдар
  • Can you still get Frank woods for mw after pre order?

    Anime ThighsAnime Thighs27 күн мурун
  • Damn I thought I was gonna be able to farm cod points from mw and cw LMAO oh well

    Doug DougDoug DougАй мурун
  • Looks like the Groza to me

    Doug DougDoug DougАй мурун
  • All I want is gunfight!

    AK2WIAK2WIАй мурун
  • literally look at the image on your screen man. the warzone thing has "Aral Sea" on the map. That's a dried out desert near Kazakhstan

    Chickent_NugChickent_NugАй мурун
  • Is it really Black Ops without Nuketown?

    Christopher GleasonChristopher GleasonАй мурун
  • There is going to be dragon breaths rounds and i can prove it look for it in the mission "end of the line" and Bell could actually be the warsaw operator stone from MP because he wears same outfit like him but anyways just saying and btw plz subscribe to my channel I just made it but if you can support me go to The International Gaming

    LegacyLegacyАй мурун
  • Just bought cold war

    rebel893rebel893Ай мурун
  • Did anyone else log into Cold War and see the gunfight tournament game mode? I did but I couldn’t play it, I logged on today and it’s gone. So definitely tournaments will be back

    Lane AragonLane AragonАй мурун
  • Isnt sad that they already gotta add new content this early after launch obviously there game is lacking content and instead of throwing us good maps at launch and a good amount to play on they make shitty maps that are boring and than throw us dlc here and there to keep us from just barely quiting the game until they cant milk it any longer

    Daniel BakerDaniel BakerАй мурун
  • I can’t believe he said the Groza was the Famas when it in the game already

    Sir ThiccumsSir ThiccumsАй мурун
  • The gun in the pic isn’t the famas it’s the groza

    Seb BrooksSeb BrooksАй мурун
  • Thats a Groza Ots-1, idiot. the Famas is already in the game.

    Fernando KatFernando KatАй мурун
  • Gun fight was in mw3 it they had 1v1 and 2v2 and 3v3s

    DrewDrew2 ай мурун
  • When is season 1?

    JaidenpluTJaidenpluT2 ай мурун
  • It’s not a Famas that’s a gronza an ak style bulpup

    sus_mr_ crabssus_mr_ crabs2 ай мурун
  • Bo1: 8/10. Bo2: 100/10. Bo3: 8,5/10. Bo4: 8/10. Call of duty warzone: -100/10. Call of duty Cold War: 100/10

    Loke Sniper004Loke Sniper0042 ай мурун
  • I want another zombies mapppp 😭😭😭

    Matt MartinMatt Martin2 ай мурун
  • I have already played the campaign

    Wayne BuffinWayne Buffin2 ай мурун
  • This game going to be so broken

    chris gallanchris gallan2 ай мурун
  • Do games need way more development time when they launch? I don't wanna wait for your goddamn seasons and I don't wanna wait content to come In later times. Just have more development time and release the game with as much as possible and maybe a little more.

    KochibearKochibear2 ай мурун
  • I’m so happy gunfight is coming back

    Alex EnglandAlex England2 ай мурун
  • Stop saying things you believe lmao most of the time you are completely wrong lmao

    stranger_SGstranger_SG2 ай мурун
  • Excited for 2v2 gunfight 😍😍😍😍

    IEliteCoDIEliteCoD2 ай мурун
  • Greif, meat, and Turned anyone?

    Evan KascindeEvan Kascinde2 ай мурун
  • I want mason 😖

    Mrbingbong IdkMrbingbong Idk2 ай мурун
  • Maps that will be added in seasons. Summit Jungle. Firing range.

    Andrew PerkzyAndrew Perkzy2 ай мурун
  • texture rework please!!!

    AndrewAndrew2 ай мурун
  • New zombies mode zombie on the right looks like he has the hat from the bus driver from transit 😳😳😳

    gaming with davidgaming with david2 ай мурун
  • The map says Aral Sea which is in Uzbekistan/Kazakhstan which is in a desert

    KoyaKoya2 ай мурун
  • Is gun game coming?

    Koolkid 67Koolkid 672 ай мурун
  • That looks like the groza from battlefield 4...

    victor lomelivictor lomeli2 ай мурун
  • Who else thinks Ronald Reagan should be a playable character

    DD2 ай мурун
    • i hope so

      Chickent_NugChickent_NugАй мурун
    • Yes

      Tyler DahlinTyler Dahlin2 ай мурун
    • Yo is gun game coming?

      Koolkid 67Koolkid 672 ай мурун
  • Imo Nuketown 2025 was the best. Maybe it's just cause Bo2 was godly. Idk....

    Alec YoungAlec Young2 ай мурун
  • Is gunfight gonna stay during all of the seasons?

    Trae Da demonTrae Da demon2 ай мурун
  • The free gun is groza from PUBG not famas idot

    Chiimu MangoChiimu Mango2 ай мурун
  • Wait what does he mean by free post launch? Like free battle pass without having to buy it?

    Divine SaiyanDivine Saiyan2 ай мурун
  • That is not the famas, its the Groza

    Sheriff WoodieSheriff Woodie2 ай мурун
  • I just want plaza from bo2 back 😔

    CoolkidboyCoolkidboy2 ай мурун
  • 03:56 thats groza

    I’m AtrinI’m Atrin2 ай мурун
    • @Alfie Maunder thansk my bad

      I’m AtrinI’m Atrin2 ай мурун
    • Groza

      Alfie MaunderAlfie Maunder2 ай мурун
  • All my friends sya cold war is shit but they give no good reasons they are straight up sheep

    RyM_ ProductionsRyM_ Productions2 ай мурун
  • what kind of mic do u use

    Eden BegbieEden Begbie2 ай мурун
  • 6:23 SAMCROW

    Victor Por NombreVictor Por Nombre2 ай мурун
  • I was watching a Cold War add when the cod app told me about the road map

    Suge 555Suge 5552 ай мурун
  • Call of duty black ops cold war game->gameplay So baaad and it's like 🤢 and Like Cs'Go ))) old game from 2007 ahahahah

    ꧁Nour FaZe-Legendry༻꧂꧁Nour FaZe-Legendry༻꧂2 ай мурун
  • 3:54 that's the OTs-14 Groza my guy, nlt the FAMAS

    the_gaming_rabbitthe_gaming_rabbit2 ай мурун
  • If a nuke when of in verdansk it would be hard if half of the map was from Cold War adding nuke town and other thing then the other half from modern

    Only IssuesOnly Issues2 ай мурун
  • That don't look like a famas at all

    money manmoney man2 ай мурун
  • Nuke town 84’ cause Ronald Reagan became president. Big player in the Cold War

    JitLordJitLord2 ай мурун
  • you starting to get a lil chunky G

    Peyton DobbinsPeyton Dobbins2 ай мурун
  • I think this game is going to be a HUGE disappointment after Modern Warfare and they are trying to FUCK UP Warzone too just to promote this game!

    thorsmith59thorsmith592 ай мурун
  • The new gun is not Famas... it’s ots 14 groza look it up. You will be smarter...

    EGClicksEGClicks2 ай мурун
  • I wish i had money to buy cold war😂

    BatoHadzevicBatoHadzevic2 ай мурун
  • I think the gun 'Famas' is the OTS-14 Groza, a bullpup ak

    LeafLeaf2 ай мурун
  • That’s definitely not a famas. It’s a OTS-14 groza

    David PoderDavid Poder2 ай мурун
  • Why are they adding weapons and maps like shouldn’t that be in the base game like wtf add skins that you can use offline !!! Mw was a rip off you couldn’t even look cool playing with friends over at the house , can’t use skins offline smhhh

    Sugar TrapSugar Trap2 ай мурун
  • Nuk3town is the only reason that I’m playing the multiplayer

    Alarmed SingerAlarmed Singer2 ай мурун
  • Inkslasher that is a nice shirt where can I get one like that?

    Dart CurtDart Curt2 ай мурун
  • The weapon is not the Famas, but the Russian Groza 14. :) Anyway, another great video! Thank you for the efforts, dude! Keep up the great work! :)

    Kaloyan BaychevKaloyan Baychev2 ай мурун
  • Good to hear the seasonal ranking and prestige system is coming to MW

    FreakyDragon XFreakyDragon X2 ай мурун
  • God damn player, That shirt tight as shit lol. And he got the nerve to have flowers on it lol. Man you dudes are leagues past soft, This is why she leaves men. Tighten up 👍🏾

    Rick NorwoodRick Norwood2 ай мурун
  • Y not do prestige like this!! Every time a season ends u get set back the previous prestige like if i hit prestige 3 and didnt finiah prestige 3 out all the way then i get sent back down to level 1 prestige 2 uno

    DynamicClipsterDynamicClipster2 ай мурун
  • Dam I like mw leveling up system and I don't like the prestige system

    Izaiah JohnsonIzaiah Johnson2 ай мурун
  • nuketown 84 looks like the original after the explosion and i think that's fucking amazing

    Human MaleHuman Male2 ай мурун
  • 2v2 gunfight on cold war cringeeeee 👎

    skuxx skuxxskuxx skuxx2 ай мурун
  • The gun is actually called the Groza-4 it’s the internally suppressed version of the Groza-1

    Skye SnakeSkye Snake2 ай мурун
  • The photo at the mall looks like the airport map.

    Klevis PjetriKlevis Pjetri2 ай мурун
  • Legit all the comments are about the gun being the groza not the famas lmao

    JackOfSpades050 gamingJackOfSpades050 gaming2 ай мурун
  • Why people wear hats in the house ?🤔

    Janik JakubJanik Jakub2 ай мурун
  • Groza

    boon internalboon internal2 ай мурун
  • I’m more excited for the 2v2 gunfight

    bigjro010bigjro0102 ай мурун
    • @StopTheCqp yeah it’s there.

      bigjro010bigjro010Ай мурун
    • Is that in Cold War right now?

      StopTheCqpStopTheCqpАй мурун
  • The ar looks like the one from pubg

    John RichardsJohn Richards2 ай мурун
  • I think it’s really sick that bocw weapons will work in modern warfare warzone (as long as have Cold War) and normal modern warfare multiplayer. So modern warfare is still gonna get a lot of content.

    シShadyシShady2 ай мурун
  • I think that new weapon is a OTS-14 Groza.

    Jonathan VoJonathan Vo2 ай мурун
  • Is prestige progression going to be a warfare thing too???

    Haha OkHaha Ok2 ай мурун
  • 3:51 its an Ots-14 u dum dum

    Random_HDIRandom_HDI2 ай мурун
  • @Inkslasher the weapon in the picture is the OTs-14 Groza

    MB FRAGMB FRAG2 ай мурун
  • 3 hours he said..... ( not hating doe)

    backstreetnibba nobackstreetnibba no2 ай мурун
  • Maybe someone is a Wonder Woman Fan making '84?

    Beasley TKDBeasley TKD2 ай мурун
  • Thats not the famas ot was a gun in bf4 idk what its called its like a bullpup ak supressed

    Jàck PearsonJàck Pearson2 ай мурун
  • Thats not a famas🤦‍♂️🤦‍♂️

    Francisco MagallonFrancisco Magallon2 ай мурун
  • This the 778th comment.

    yogasimman ravisagaryogasimman ravisagar2 ай мурун
  • Ink: the video about the battle pass will be out probably 3 hours after this one. *18 fuckin hours later*

    Nick LNick L2 ай мурун
  • when cold war hits they should put in where you can go back to different seasons or like a part 2 to seasons so people can get others skins that they wanted like for example i wanted the season 2 tier 100 ghost skin but i was tier 67 and forgot to play more and they can continue their progress and because cod would focus more on black ops cold war.

    XXkoaWolfXXXXkoaWolfXX2 ай мурун
  • Are you Canadian? The accent in "about" makes me wonder😅

    lucky Charmlucky Charm2 ай мурун
  • The new gun isn’t a Famas, it is an ots 14 groza

    Quentin GueffierQuentin Gueffier2 ай мурун
  • Love the fact that the 2 companies are working together. It can only make the COD franchise better

    A1 From The RangeA1 From The Range2 ай мурун
  • 2:38 no russian?

    b 6175667228b 61756672282 ай мурун
  • That shirt...... Burn it 🔥🔥🔥

    MMC777MMC7772 ай мурун
  • Honestly I think the picture of the gun Is the groza instead of the famas

    Boneless_Banquet BonyBoneless_Banquet Bony2 ай мурун
  • Wow almost 1 mil good job I’ve been subscribed since 300k

    Boneless_Banquet BonyBoneless_Banquet Bony2 ай мурун
  • Alcatraz is in COD Mobile and Activision is adding similar things in MW, CW and viceversa like Bundles, Operator Skins, Gunsmith. So if Alcatraz exists in COD mobile BR, surely they will add it to Warzone

    George TechGeorge Tech2 ай мурун
  • Nuketown should be in Warzone just like Multiplayer Maps inside Battler Royal map in COD Mobile

    George TechGeorge Tech2 ай мурун
    • Also like Boneyard ✈️

      George TechGeorge Tech2 ай мурун
  • Nuketown is back hell yea, and to think i was a little worried when I didn’t see the usual pre order now for nuketown commercial

    Uncharted 90Uncharted 902 ай мурун
  • My boy almost at 1mil🙏

    HazeUltraGamingHazeUltraGaming2 ай мурун
  • Well at least prestige is coming back they better not make you pay to get a zombies maps

    Mlungisi DlaminiMlungisi Dlamini2 ай мурун
  • Wait! The warzone hint text mentions symptoms of a disease or chemical weapon, an island, and shows a picture of the Aral sea. I heard from the Discovery channel that there was a Soviet bioweapons facility on an island in the Aral sea. Could this be a new warzone map? Also, the Nuclear Test Ban Treaty must not exist in the COD universe as it banned all open air nuclear tests in the mid or late sixties.

    Joshua MuellerJoshua Mueller2 ай мурун
  • wheres the other video

    Ti143mmyTi143mmy2 ай мурун
  • I wanna buy MW but is it still a campfest?

    Gamer42GoGamer42Go2 ай мурун
  • We need party game modes

    ApEx HaunterApEx Haunter2 ай мурун
KGworld