Minecraft, But Every Drop is Random...

2021-ж., 2-май.
469 945 Көрүүлөр

so i played a Minecraft, But Every Drop is Random... 🤪
👕 My Merch! - store.lunarclient.com/category/kiingtong
💥 My Pokemon Channel! @Kiing - Pokemon
🎮 Play with me here! -- play.octanemc.net
🎁 store.octanemc.net/​
Minecraft, But every drop is random [Playlist]
- kgworld.info/wiki/video/1K-JYdeer4mYt4c
📲 Connect With Me!
- Twitter: twitter.com/Kiingtong​
- Instagram: instagram.com/Kiingtong/​
- Twitch: www.twitch.tv/kiingtong​
🎧 Kaskade - Disarm You (ILLENIUM Remix)
Listen here: bit.ly/1lgwDbj
#MinecraftBut​​ #MinecraftChallenge​​ #Minecraft​

Жорумдар
  • I love how he said FULL end city loot

    kai Hartkai Hart21 мүнөт мурун
  • Damn that cape!

    Esther BahamondeEsther Bahamonde58 мүнөт мурун
  • Hint

    Zaid AyubeZaid AyubeСаат мурун
  • Yay

    Zaid AyubeZaid AyubeСаат мурун
  • New skin

    Zaid AyubeZaid AyubeСаат мурун
  • Yessirv he back yay

    Zaid AyubeZaid AyubeСаат мурун
  • Lolol don't make fun of me but it was at 2:40 that I realized this was not a uch and that u were gonna kill the dragon lol

    Hey It's JakeHey It's Jake2 саат мурун
  • I loved this !

    Callmesam 7Callmesam 72 саат мурун
  • Creeper bravo creep going dark

    Deadlessmidget11Deadlessmidget113 саат мурун
  • U missed Demond books

    Eric FarlsEric Farls4 саат мурун
  • 6.3 likes is impossible, but 6.3M is possible!

    cyanCubescyanCubes5 саат мурун
  • Black banners drop lime banners

    cyanCubescyanCubes5 саат мурун
  • He made the wrong iro pick

    JothanRYLJothanRYL5 саат мурун
    • I also mistype it

      JothanRYLJothanRYL5 саат мурун
  • Kiingtong are you canada?

    Pan GGPan GG5 саат мурун
  • Why he sound different?

    Rosa AlcantaraRosa Alcantara7 саат мурун
  • Yes after a lot of time its back

    The RedXThe RedX7 саат мурун
  • Remember when people did UHC

    Nathan CHEUNGNathan CHEUNG8 саат мурун
  • We can’t hit 6.3! But we certainly hit 30k!

    Hello there3711 Minecraft4lifeHello there3711 Minecraft4life9 саат мурун
  • Finally!

    Pranati Ray BarmanPranati Ray Barman10 саат мурун
  • I love the seriers

    Shwetha kShwetha k10 саат мурун
  • You. Need to go in gamers react

    tibby-bear !tibby-bear !11 саат мурун
  • not mining dead bush

    Firoz DodhiyaFiroz Dodhiya12 саат мурун
  • Bruh

    Edo SimanjuntakEdo Simanjuntak14 саат мурун
  • NICE

    Ryaan the sheepRyaan the sheep14 саат мурун
  • 2:22 he broke his crafting table like it was gonna drop

    KingKing14 саат мурун
  • Use axe

    Loyd EugeneLoyd Eugene14 саат мурун
  • who mines cactus top to bottom lmao

    School TwinSchool Twin15 саат мурун
  • Not gonna lie this video is kind of cursed lol 😅

    ArtLinkArtLink16 саат мурун
  • My man is becoming a speedrunner with his onecycling. Great vid!!

    Elliot RijnoveanElliot Rijnovean16 саат мурун
  • 12:57 kiingtong, you know that notch apples aren’t able to be crafted anymore because it’s too OP?

    GodzillaGamingGodzillaGaming18 саат мурун
  • Imagine asking for 6.3 likes. You’ll never get it.

    Musky BuskyMusky Busky19 саат мурун
  • Only ogs remember when he had the other skin

    Minecraft ThingsMinecraft Things20 саат мурун
  • new skin? noice look there m8!

    Arnav MArnav M20 саат мурун
  • This is so cool 😎 🤩🤩🤩🤩🤩😊😊😊😊

    Jaden AutryJaden Autry20 саат мурун
  • Give us the mod pack so we can be op pls

    William CraneWilliam Crane20 саат мурун
  • like your new skin :)

    demon fienddemon fiend20 саат мурун
  • Who stopped watching kiingtong and now he has a new skin. Edit: Na it’s probably just me I am weird xd.

    Mundo do FelipeMundo do Felipe21 саат мурун
  • 5:34 When the cactus destroyed the diamond 😢😮

    Boardsport Music VideosBoardsport Music Videos21 саат мурун
  • watch " creeper aw man " on his twitch

    DESTINY RENOVATODESTINY RENOVATO22 саат мурун
  • I liked the old skin better☹️

    Fakelogic600Fakelogic60022 саат мурун
  • 6:09 I’m dying he sound like Tubbo 😂

    Patrick DaneshmandPatrick Daneshmand22 саат мурун
  • Oh I love that intro

    Magic - RBLXMagic - RBLX22 саат мурун
  • If you care about ur fans then pin me

    cat gamer567cat gamer56722 саат мурун
  • Then the likes is 6.2

    dum dumdum dum22 саат мурун
  • 7:49 he said netherite but he had diamond armor

    J. SernaJ. Serna22 саат мурун
  • sit vud

    Tyrelly 05Tyrelly 0523 саат мурун
  • PLEASE DO MORE OF THESE VIDEOS I LOOOVVEEEE THEMMMM!!!😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

    Zoey RotterZoey Rotter23 саат мурун
  • Bruh you already have 31k likes and it’s been less then 5 mins

    Zoey RotterZoey Rotter23 саат мурун
  • YOU ARE MY FAVORITE KGworldR :D

    Travis HamiltonTravis HamiltonКүн мурун
  • Hi kingtong

    Jordan LamJordan LamКүн мурун
  • I want UHC

    Gaurav GamerGaurav GamerКүн мурун
  • When you were waiting for the pvp time and the video ends

    dancsó dixdancsó dixКүн мурун
  • It’s blursed

    Stuff Is stuffStuff Is stuffКүн мурун
  • i feel like this is the first vid where he intergrates MEMES into his vid also... HoNk?!?!? 8:32

    Nishil PatelNishil PatelКүн мурун
  • Can you make it that in your Minecraft uhc server thatthere can be 3 scenarios and that you get a enchant table in random enchants

    Fawken YeatFawken YeatКүн мурун
  • I haven't watched u in a while and can I say u got STUPIDLY LUCKY 😂

    Sonic JuiceSonic JuiceКүн мурун
  • I really missed randomizer I watched each like 10 times so happy it’s back!!

    Star LightStar LightКүн мурун
  • Random week is back

    I.M KrishuI.M KrishuКүн мурун
  • SO Oh so cool!

    Frankie YuFrankie YuКүн мурун
  • rip old skin

    sequelz&editzsequelz&editzКүн мурун
  • Bro why is dis man's intro so satisfying

    The Smiling GamerThe Smiling GamerКүн мурун
  • Kingtong, im sure u will get 2.45million subs, at the end of the year :) i will support you always, we all will, from the start till end! Luv your vidsss :)

    T RT RКүн мурун
  • 6:06 idk if thats irony or just luck

    Kevin GachauKevin GachauКүн мурун
  • I miss the old one🤨

    Bh CliplolBh CliplolКүн мурун
  • i love your videos keep it up!

    Banan AlhebshiBanan AlhebshiКүн мурун
  • hey, I have been watching your YT for a long time now. You actually inspired me to buy a pc and get java so I could "maybe one day play with you". I remember watching you, upset I only had an xbox to play on. When I started modding, I decided that I wanted more of a challenge so I learned Java and made a modpack all about the dangers of basic mc and I added new dimensions and so on. I recently put it on curseforge but it isnt popular. I know that people would love it though so if you could please make a yt video on it, I would be so thankful. I can leave your name in the credits of the pack or even pay you to play it if you want. I just want some people to notice it and thought, who better than THE king to help me with that.

    adiah1134adiah1134Күн мурун
  • I have been watching him for 5 year I have but I stopped watching for an year

    PRIYANSH REDDY SANKEPALLYPRIYANSH REDDY SANKEPALLYКүн мурун
  • I have to be dreaming NO WAY ARE RANDOMIZERS BACK

    Aanya GuptaAanya GuptaКүн мурун
  • Kiingtong needs to make More videos

    Andrew MccraneAndrew MccraneКүн мурун
  • Love the skin lol

    Ambreen NomanAmbreen NomanКүн мурун
  • I miss uhc

    Zyd Markus DayawonZyd Markus DayawonКүн мурун
  • I like how he said “you can’t make fish sticks” xD

    The CreamThe CreamКүн мурун
  • Hey man please can you play with a fnaf mod

    Joshua EkhwesiJoshua EkhwesiКүн мурун
  • Does Gaser is your friend ❓❔

    Best BrothersBest BrothersКүн мурун
  • 7:15 me when I hear something confusing

    Shikha ThakurShikha ThakurКүн мурун
  • Face reveal plz

    Shikha ThakurShikha ThakurКүн мурун
  • Gamers react clip it

    Interactive AdiInteractive AdiКүн мурун
  • 11:18 yeah it makes no sence everything makes sence but this nah

    MurkyMurkyКүн мурун
  • bastion loot is better than endcity

    dave de guzmandave de guzmanКүн мурун
  • Pls more randomizer uhc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    palak chandpalak chandКүн мурун
  • 6.3 way too many 'its a challenge

    Bruh I beg u Pls subBruh I beg u Pls subКүн мурун
  • Will:Like goal of 6.3 likes! Me:Couldn't we just do 6.3k likes?! Me this morning:Oh it’s already past that. …

    WildT PlaysWildT PlaysКүн мурун
  • This is so satisfying to watch in the morning.

    กันต์ สุวรรณเพชรกันต์ สุวรรณเพชรКүн мурун
  • hey why did he put a spawn point if he is in hardcore

    gg boigg boiКүн мурун
  • 6.3 is alot of likes Wish you luck guys

    Rebecca MeltonRebecca MeltonКүн мурун
  • &f. Gfhftytyct f r dfffyfftu was a good day for you to

    Shannon LeeShannon LeeКүн мурун
  • Sorry will but I kinda like ur old skin

    Spriha SinhaSpriha SinhaКүн мурун
  • Wait what happened to the old skin ;^;

    BCBCКүн мурун
  • I wish there was a way to hit 6.3 likes!

    Blue Basher BlueBlue Basher BlueКүн мурун
  • Ez

    Mama PapaMama PapaКүн мурун
  • i loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee your video

    Timothy RadovenchukTimothy RadovenchukКүн мурун
  • Haha I’m 1000th coment

    Pinto The T-RexPinto The T-RexКүн мурун
    • But actually it’s true I commented when it was 999 and I commented on nesters 599

      Pinto The T-RexPinto The T-RexКүн мурун
  • 69.6 not subscribed? Keep it there

    Matthew SongMatthew SongКүн мурун
  • YES RANDOMIZER IS BACK

    Matthew SongMatthew SongКүн мурун
  • Is is the mode dream used???

    John LopezJohn LopezКүн мурун
  • Kiingtong is on his way to gamers react

    Johnny LacedaJohnny LacedaКүн мурун
  • thia bNGERN VID!!

    Erik MulengaErik MulengaКүн мурун
  • Bro ur so bad how did u mess up the ender pearl

    YungRipper YTYungRipper YTКүн мурун
  • Hey kiing, can you pls be going back to UHC because I do not get the chance to be in a game. Plus I am not old enough for discord. So pls go for uhc thx

    Padilla FamilyPadilla FamilyКүн мурун
  • make a netherrite armour

    Anh Tuan NguyenAnh Tuan NguyenКүн мурун
KGworld